به گزارش ارسالی روز چهارشنبه روابط عمومی این معاونت به ایرنا، ملاک های انتخاب فیلم برگزیده در حوزه مسائل اجتماعی براساس شاخص هایی همچون دفاع از حقوق افراد دارای نیازهای خاص در جامعه مانند افراد دارای معلولیت، سالمندان، مادران و کودکان و...، بیان واقع‌گرایانه آسیب‌های اجتماعی با نگاه پیشگیرانه، سلامت روان، زیبایی شناسی شهری، فرهنگ سازی برای کاهش آلودگی هوا، نگاه ویژه به سلامت شهری، دفاع از حقوق شهروندان و ارائه راهکارها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام شده است.
«نوح منوری» دکترای جامعه شناسی، «محمد کیاسالار» دکترای تخصصی اخلاق پزشکی و «زینب نصیری» دکترای مددکاری اجتماعی و مدیرکل سلامت شهرداری تهران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را در بخش تجلی اراده ملی از زاویه نگاه سلامت اجتماعی داوری می‌کنند.
این نخستین بار است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این سطح در حوزه فرهنگ و هنر با محوریت موضوعات اجتماعی با جشنواره فیلم فجر همکاری دارد.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از هفتم تا 22 بهمن برگزار شد و بخش تجلی اراده ملی آن نیز اسفند امسال برگزار می شود.
به گزارش ایرنا 23 سازمان و نهاد در بخش تجلی اراده ملی به ارزیابی محتوایی فیلم‌های به نمایش درآمده در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازند.
تهرام/7245/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.