به گزارش ایرنا، رمضان لطفی عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه زنگ کارآفرینی و تعاون که در محل فرهنگسرای ملل برگزار شد، هدف از ایجاد فروشگاه مذکور را ارتقا خلاقیت، کارآفرینی و درآمدزایی برای دانش آموزان اعلام کرد.
و گفت:
همچنین فرماندار شهرستان شمیرانات نیز در این مراسم اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش باید علاوه بر مباحث درسی توجه ویژه ای به مهارت آموزی دانش آموزان در حوزه های مختلف داشته باشند.
سیاوش شهریور با تاکید بر اهمیت آموزش های متعدد مهارت زندگی به نوجوانان افزود: استواری جامعه ایرانی مدیون بنیان محکم خانواده ها است که امروزه جهت حفظ این سرمایه اجتماعی ارزشمند باید تمام اهتمام خود را به کار گیریم.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های متعدد دست ساخته های دانش آموزان می تواند منجر به استعداد یابی، تقویت خلاقیت، رقابت سالم و کارآفرینی آنها از سنین پایین شود.
نماینده عالی دولت در شمیرانات بیان داشت: مهم ترین دستاورد دولت رضایت عمومی است که با برقراری امنیت، ایجاد اشتغال و رفاه عمومی به دست می آید.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دولتمردان باید بازخورد اقدامات و عملکرد خود را میان مردم بسنجند تا بتوانند در مسیر درست حرکت کنند.
به گزارش ایرنا، در نمایشگاه زنگ کارآفرینی و تعاون، دانش آموزان 11 مدرسه فنی حرفه ای و کاردانش دخترانه و پسرانه منطقه یک تهران دست سازه های خود را از 23 تا 25 بهمن ماه به نمایش گذاشته اند.
تهرام/9897//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.