هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن مردم انقلابی و شهید پرور شهرری راس ساعت 10 صبح از مقابل کانون سمیه آغاز و به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه پیدا می‌ کند.
وی تصریح کرد: راهپیمایان پس از پیمودن مسیر تعیین شده در خیابان فدائیان اسلام از میدان بسیج مستضعفین (سه راه ورامین)، میدان شهرری، خیابان حرم و بازار عبور کرده و در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تجمع و بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و همپیمانانش اعلام می کنند.
جمالی پور ادامه داد: تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر مراسم راهپیمایی 22 بهمن در قبله تهران که شهری تاثیرگذار در پیروزی انقلاب بوده را به کار گرفته ایم.
وی یادآور شد: همچنین 10 دستگاه اتوبوس رایگان دانش آموزان را از روستاها به مرکز راهپیمایی در میادین مختلف شهرری و خیابان فدائیان اسلام منتقل می ‌کنند.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: هماهنگی های لازم جهت آماده سازی غرفه های فرهنگی و ایستگاه های صلواتی و همچنین استقرار نیروهای آتش نشانی، هلال احمر، پلیس راهور، اورژانس و سایر ارگانهای خدماتی در طول مسیر راهپیمایی انجام شده است.
وی عنوان کرد: بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، آیت الله فیروزآبادی و دی کلینیک سازمان تامین اجتماعی آمادگی لازم برای پذیرش بیماران در روز 22 بهمن را به صورت رایگان دارند.
جمالی پور با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد، انسجام و همدلی است، گفت: رفتار و حرکات غیرمعقولانه رئیس جمهور آمریکا باعث شده تا امسال مردم با انسجام و وحدت بیشتری در راهپیمایی شرکت کرده و خشم و انزجار خود را به استکبار جهانی اعلام کنند.
وی بیان کرد: راهپیمایی در بخش‌های حسن آباد، کهریزک، خاوران، قیامدشت و قلعه نو به صورت جداگانه و در مسیرهای تعیین شده از سوی بخشداران برگزار می شود.
فرماندار ری تاکید کرد: توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند سال‌های گذشته هیچ تاثیری برای حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نخواهد داشت و ملت ایران پرشور تر از سال‌های قبل در این روز حماسه ساز حضور می ‌یابند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.