به گزارش ایرنا، آیت الله سید مرتضی محمودی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با وجود تمامی بدخواهی‌ها، توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های ناجوانمردانه، دراوج استواری و اقتدار قرار دارد.
وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب، مجاهدت ملت مؤمن و انقلابی ایران، وحدت کلمه و جان فشانی شهدای والامقام ، پس از 4 دهه به پیشرفت و بالندگی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی رسیده و این امر بیانگر کارآمدی نظام در اداره امور کشور است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: مردم و مسئولان در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد که دشمنان قسم خورده نظام با بهره گیری از شبکه‌های رسانه‌ای، سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به خدمتگزاران خود دارند ولی هر بار با حضور و اقتدار مردم در دفاع از نظام مواجه شده و چاره ای جز پذیرش شکست نداشتند.
وی با دعوت از مردم شهرستان ورامین برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت : از مردم شهید پرور شهرستان ورامین در دعوت می شود تا با حرکت در مسیر شهدای والامقام، با شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر همچون قیام 15 خرداد1342 و فتنه سال 1388 با آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، اتحاد و وحدت کلمه را به نمایش بگذارند.
*مردم ورامین خاطره قیام 15 خرداد را در راهپیمایی 22 بهمن تکرار می کنند
فرماندار شهرستان ورامین نیز با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم شهرستان ورامین با حضور با شکوه در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ، خاطره قیام خونین 15 خرداد سال 42 را زنده می کنند.
حسین کاغذلو افزود: ایران اسلامی در آستانه خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن قرار گرفته است ، روزی که ایران اسلامی به واسطه حضور مردم و هدایت های امام راحل از یوغ رژیم ستم شاهی رهایی پیدا کرد و عطر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در فضا پراکنده شد.
وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به جشن می نشیند که به واسطه حضور با صلابت مردم درصحنه ، هدایت های رهبر معظم انقلاب ، برنامه های دولت تدبیر و امید و همدلی مردم و مسئولان به اقتداری بی نظیر دست یافته و اهداف و آرمان های انقلاب در جامعه پیاده شده است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان ورامین به عنوان طلایه داران قیام خونین 15 خرداد سال 42 که امام راحل از آن به عنوان مبداء انقلاب یاد کردند در حالی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر حضور پیدا کردند که دشمنان قسم خورده نظام ، در خیال خام خود نرسیدن انقلاب به چهل سالگی را می پروراندند.
کاغذلو اظهار داشت : از آحاد مردم و مسئولین درخواست دارم تا با حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن ، بار دیگر خاطره حماسه قیام 15 خرداد سال 42 را زنده کرده و ثابت کنند که فرزندان خلفی برای کفن پوشانی هستند که پایه اساسی انقلاب اسلامی را بنا نهادند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.