به گزارش ایرنا ، مردم و مسئولین شهرستان پاکدشت که از ساعات اولیه روز دوشنبه در خیابان ها و میادین اصلی شهرستان حاضر شده بودند، بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داده و اعلام داشتند که تا پای جان از ارزش های انقلاب و آرمان هایی که به خاطر تحقق آن هزاران شهید تقدیم اسلام شده حمایت می کنند.
مردم پاکدشت در راهپیمایی امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین دفاع از ارزش های اسلامی، مقابله با استکبار جهانی و ایستادگی و استقامت در برابر توطئه های آمریکا ، خواستار اتحاد و انسجام بیش از پیش مردم و مسئولان در دفاع از ارزش های نظام و حل مشکلات کشور شدند.
راهپیمایان از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال در حالی که با مشت های گره کرده، فریادهای ضد استکباری سر می دادند، اعلام کردند که فشارهای اقتصادی دشمنان خللی در عزم و اراده پولادین ملت در دفاع از انقلاب وارد نمی کند.
با وجود بارش شدید باران، مردم انقلابی و خداجوی پاکدشت با تمام توان در این حماسه عظیم حضور پیدا کردند تا بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کنند.
راهپیمایان با به آتش کشیدن پرچم رژیم اشغالگر قدس و آمریکا به عنوان نماد استکبار، آمادگی خود را برای مقابله به هجمه های استکبار اعلام کردند.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.