سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل ترافیک بسیار سنگین در محور هراز مسافران زیادی در انتظار باز شدن مسیر هستند و بازگشت خودروها از این محور میسر نیست بنابراین مسافران باید با صبر و شکیبایی در انتظار عبور خودروها از این محور باشند، خروج از ترافیک به کندی در جریان است و با توجه به ترافیک سبک در مسیرفیروز کوه توصیه ما به کاربران جاده ای تردد این مسیر است.
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در مسیرهای امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز نیمه سنگین است و انواع وسایل نقلیه به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.
محبی در ادامه با تاکید بر زمان بندی سفر برای کاربران جاده ای اظهار داشت: مسافران برای سفرهای خود در زمان تعطیلات مدیریت زمان داشته باشند، حجم بالای مسافر در این ایام و عدم گنجایش مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی کشور، ترافیک‌ سنگین را به دنبال دارد.
وی گفت: بسیاری از کاربران جاده ای با تصور سبک بودن ترافیک ، شب هنگام سفر خود را آغاز می کنند، حرکت همزمان خودروها درمسیرهای مشترک ترافیکی فوق سنگین را در جاده های پر تردد ایجاد می‌کند.
محبی خاطرنشان کرد: مسافران با توقف در کنار جاده و یا بازگشت و عبور از مسیرهای جایگزین زمان سفر و میزان معطلی خود را در ترافیک کاهش بدهند.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.