به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی با بیان اینکه هفت کارگروه برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرداری تهران تشکیل شده، گفت: تحویل 220 هزار شاخه گل برای گلباران مسیر راهپیمائی یوم الله 22 بهمن در مسیرهای راهپیمائی نیز توسط کارگروه بوستان ها و فضای سبز شهر تهران انجام می شود.
وی همچنین به اقدامات کارگروه ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر اشاره کرد و افزود: 147 اکیپ خودرویی و 27 اکیپ موتورسوار به همراه 495 نفر نیروی اجرائی شرکت شهربان برای ساماندهی مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد.
به گفته یزدانی، پیش بینی های لازم جهت ساماندهی دستفروشان در مکانهای مناسب در خیابانهای فرعی مسیر راهپیمایی انجام شده است.
به گفته معاون شهردار تهران، رسیدگی و بهبود نگهداشت شهر بخصوص در مسیرهای دوازده گانه راهپیمایی 22بهمن، انجام تمهیدات ترافیکی در محدوده میدان آزادی و مسیرهای راهپیمایی، شناسایی و رفع خطر از نقاط حادثه ساز در محورهای راهپیمایی از جمله اقدامات کارگروه مناطق می باشد.
یزدانی گفت که تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی نیز با 163 دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت به همراه 312 آتشنشان در طول مسیرهای راهپیمائی 22 بهمن توسط کارگروه ایمنی و سازمان آتش نشانی در نقاط تعیین شده مستقر خواهند شد.
وی افزود: کارگروه نظافت و پاکیزه سازی (سازمان مدیریت پسماند) نیز با پشتیبانی از مناطق درگیر در مسیرهای راهپیمایی به پاکیزه و آماده سازی مسیرها با بکارگیری یک هزار و 750 نفر به همراه 230 دستگاه ماشین آلات تخصصی می پردازد.
معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، اکران طرح های فرهنگی با مفاهیم انقلاب اسلامی در سطح شهر تهران بر روی 80 بیلبورد، 100 پرتابل و 100 عرشه، آذین بندی ویژه و نورپردازی چند رنگ برج آزادی و اجرای ویدئو مپینگ بر روی بدنه برج آزادی، ساخت و نصب انواع مختلف تکنیک های نورآرایی ، نماد نوری و نصب بنرهای تصاویر راهپیمایی های چهل ساله و همچنین نصب بنر دستاوردهای چهل ساله انقلاب در سطح شهر تهران از دیگر برنامه های گرامیداشت چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی است.
تهرام/9343//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.