عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه در دیدار با نخبگان سیاسی بسیجی که با حضور فرماندهان سپاه، بسیج و سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد با اشاره به اینکه در طی چهل ساله انقلاب همواره توطئه دشمن علیه نظام اسلامی وجود داشت، اظهار داشت: دشمن نمی‌خواست، انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را ببیند در حالیکه این انقلاب مربوط به مردم بوده و مقام معظم رهبری در بالاترین سطح هدایت و ارشاد مردم را به عهده دارند.
وی بیان اینکه رمز پیروزی ملت ایران، اطاعت از ولایت فقیه است، گفت: ولایت فقیه و رهبری یکی از مهمترین علت پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز هم رمز تداوم و استمرار نظام جمهوری اسلامی اطاعت و پیروی از رهبری است.
ضرغامی یادآور شد: امروز فعالیت دشمنان در فضای مجازی بیش از پیش شده و آن ها سوژه هایی برای تحریک عواطف عمومی به کار می‌گیرند چرا که در پی موج سازی علیه نظام اسلامی هستند.
با اشاره به اینکه برخی موارد در فضای مجازی مبنای عقلانی و منطقی ندارد، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات گسترده سعی دارد تا حکومت منحوس پهلوی را با اقتدار نشان دهد و با این کار خود به انقلاب ضربه بزند.
وی در ادامه با بیان اینکه برخی ها در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی موج سازی می‌کنند، افزود: این تبلیغات در حالی است که پهلوی حکومتی وابسته و ضعیف بود اما امروز اقتدار جمهوری اسلامی مثال‌زدنی بوده و تمام پیش‌بینی‌های امام راحل محقق شده است.
ضرغامی گفت: امروز کشور ما علی‌رغم همه فشارهایی که دشمنان تحمیل کرده‌اند در اوج قدرت قرار داده و رهبری مقاومت را بر عهده دارد و تمام معادلات بین‌المللی عوض شده و جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در فضای بین‌الملل حرف نهایی را می‌زند.
وی تصریح کرد: ملت ایران با صبر و استقامت تمامی مشکلات را پشت سر می‌گذارند و هرگز انقلاب را فدای منافع، مسائل دنیایی و مادی خود نمی‌کنند.
عضو شورای فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس فرماندهان زیادی به شهادت رسیدند که در رفتار الگویی ماندگار بودند چرا که هرگز بین آنها و سربازانشان فاصله ای وجود نداشت و همواره در کنار سایر افراد قرار می‌گرفتند.
وی اظهار داشت: فرماندهان از جنس مردم بودند و همین موضوع سبب تواضع آنها و در کنار دیگران قرار گرفتنشان شده بود و هرگز خود را دور یا جدای از مردم نمی‌دیدند.
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عنوان کرد: انقلاب اسلامی برای خود مردم و برخاسته از دل ملت ایران است و همین موضوع سبب بی تاثیر ماندن توطئه ها و حرف های دشمنان در ملت ایران می‌شود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب متعلق به مردم ایران است کسی نمی تواند آن را مصادره و یا تضعیف کند، گفت: اگر مدیری ضعیف و ناتوان عمل کرد او را کنار گذاشته و مدیریت را به فرد توانمند واگذار می‌کنند.
ضرغامی با بیان اینکه فیلم یتیم خانه ایران در خصوص وضعیت کشوردوره شاهنشاهی روشنگری می کند، اضافه کرد: فیلم یتیم خانه ایران نشان از ضعف حکومت شاهنشاهی بود که هم خود و هم ملت را در زیر پای اجانب قرار داده بودند.
معاون سیاسی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری یکی ازبال‌های اصلی و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند دشمن قصد دارد با تفرقه افکنی بین مردم و رهبرری به اهداف خود برسد.
سرهنگ سید تقی هاشمی با بیان اینکه مردم بال دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند، افزود: دشمن با تمامی ابزار خود برای ایجاد فاصله بین رهبری، مسئولان و مردم وارد عمل شده اما بداند هرگز موفق نخواهد شد.
وی یادآور شد: دشمن قصد دارد تا از شرایط کنونی کشور به نفع خود بهره بگیرد اما با توجه به روحیه ولایتمداری و انقلابی ملت ایران این آرزوی دشمن هرگز محقق نخواهد شد.
معاون سیاسی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: دشمن می‌خواهد تا ملت ایران جریان انقلابی و مسائل فرهنگی خود را کنار گذاشته و به کدخدا آمریکا، لبیک بگوید.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحیه ایثاگری، مقاومت، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ عزت و اقتدار از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پس از انقلاب به شمار می‌رود.
1970//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.