به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیرعامل این شرکت در آیین بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو قائم اظهارداشت: با گشایش این ورودی، مسافران و دانشجویان از خدمات بهتری در تردد و رفت و آمد برخوردار خواهند شد.
علی امام با اشاره به ضرورت افزایش سهم حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در سطح شهر تهران گفت: اصلی ترین چالش امروز پایتخت، حجم ترافیک و آلودگی هواست که امیدواریم با گسترش و افزایش سهم حمل و نقل عمومی(ریلی) درون شهری و برون شهری، شاهد مناسب سازی هوا و فضای شهر برای عموم مردم باشیم.
وی ضمن تشکر از کارگران، مدیران، مجریان، پیمانکاران و مشاوران طرح ابراز امیدواری کرد: شهروندان طی هفته ها و ماه های آینده شاهد افتتاح دیگر ایستگاه ها در خطوط مترو تهران باشند.
امام افتتاح ایستگاه های خطوط مختلف مترو در آینده نزدیک را عیدی مدیریت شهری به شهروندان دانست و گفت: امیدواریم مردم تهران بهره مندی بیشتر و بهتری از متروی تهران داشته باشند، چرا که تمامی اقدامات ما در شهرداری و مترو تهران در راستای رفاه شهروندان و بهره مندی شایسته تر آنان صورت می گیرد.
ایستگاه قائم یکی از ایستگاه‌های خط سه متروی تهران محسوب می شود که در منطقه یک و در شهرک قائم (شمال شرق تهران) واقع شده است، این ایستگاه به شهرک های قائم، محلاتی، لاله و سوهانک و ازگل و همچنین خط 9 بی‌ آر تی دسترسی دارد.
تهرام/7243/ 7245///6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.