به گزارش ایرنا، صابر پرنیان روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان ورامین گفت: رفع مشکلات شهرک های صنعتی استان تهران از اولویت ویژه ای برخوردار است و نباید اجازه داد که حتی یک واحد تولیدی به دلیل مشکلاتی که می توان با استفاده از ظرفیت داخلی برطرف کرد، تعطیل شود.
وی افزود: هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد و این مهم محقق نمی شود جز این که سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.
وی تصریح کرد: مدیران شهرک های صنعتی استان تهران باید میزکار خود را داخل واحدهای صنعتی دایر کنند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کرده و با همفکری با صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.
پرنیان افزود: تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود.
وی گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان تهران تلاش دارد تا در سایه تأمین زیرساخت های مورد نیاز تولید، از ظرفیت اساتید و صاحبان اندیشه در آگاهی بخشی به جامعه تولید کننده پیشگام بوده و آنان را در رفع مسائل و مشکلات اداری و توسعه علمی یاری رساند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران افزود: صاحبان صنایع و صنعتگران استان تهران بسیار جلوتر از مدیران حرکت می کنند و یقینا می توان با حمایت و بستر سازی مناسب، موجبات افزایش میزان تولید را فراهم کرد.
وی با اشاره به مسائل و مشکلات صاحبان صنایع و شهرک های صنعتی جنوب شرق تهران گفت: نگاه مدیران به شهرک های صنعتی جنوب شرق تهران با توجه به نیازی که این مناطق به اشتغال دارند ویژه است و تلاش می شود تا وضعیت شهرک های صنعتی قرچک، سالاریه، چرمشهر،خیرآباد و شهید ملاآقایی ورامین و شهرک صنعتی پیشوا در تولید ارتقاء پیدا کند.
پرنیان گفت: امروز شهرک صنعتی قرچک، یکی از مناطق صنعتی پویا و فعال در کشور است که به واسطه نگاه ویژه دولت توانسته بسیاری از واحدهای صنعتی و صنفی را در خود جای دهد.
**ایجاد اشتغال تنها با حمایت از تولید کنندگان میسر می شود
فرماندار شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: ایجاد فرصت های شغلی پایدار و حفظ وضعیت موجود اشتغال تنها با حمایت از تولید کنندگان و واحدهای صنعتی میسر می شود.
حسین کاغذلو افزود: تحقق سیاست های حمایتی از واحدهای تولیدی تنها به نگاه مدیران دستگاه ها در حمایت از تولید ملی بستگی دارد، نگاهی که اگر در سایه توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی همراه باشد اثر گذاری بیشتری خواهد داشت.
وی اظهار داشت: شهرک صنعتی چرمشهر، تنها شهرک صنعتی تخصصی چرم استان تهران است که با توسعه فعالیت های آن و نیز توسعه فناوری های مربوط به فراوری چرم می توان شاهد افزایش ارزش صادرات غیر نفتی و توسعه فعالیت های تولیدی بود.
ورامین با 300 هزار نفر جمیعت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.