محمد امامی امین ادامه داد: به نظر هم می آید اصل چنین خبرهایی درست نباشد زیرا نوشانه خاصیت تجزیه کننده دارد و درصورت خواباندن گوشت در آن خاصیت و بافت خود را از دست می دهد.
به گزارش ایرنا برخی منابع در شبکه های اجتماعی به نقل از بعضی رسانه ها گزارش دادند که تعدادی فروشندگان متخلف، گوشت را در نوشابه می خوابانند تا وزن آن بیشتر شود و بعد به فروش برسانند.
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران نیز با بیان اینکه چنین گزارشی به این نهاد اعلام نشده است گفت: در صورت وقوع چنین اقدامی، براحتی کیفیت تغییر خواهد یافت و قابل تشخیص است؛ حتی طعم آن نیز متفاوت می شود.
ناصر کریمی بیان کرد: گوشتی که خیس شده باشد حتی با آب، کیفیت و بافت خود را از دست می دهد و برای شهروندان قابل تشخیص است.
وی با بیان اینکه تاکنون چنین گزارشی نداشته ایم، افزود: هفت هزار و 500 واحد عرضه گوشت و مرغ در استان داریم و اکیپ های دامپزشکی حتما نظارت دارند و نظارت های موردی هم در صورت گزارش شهروندان انجام می دهند و موارد را مورد بررسی قرار می دهند.
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران نیز با بیان اینکه چنین رویدادی در این استان گزارش نشده است گفت: به نظر نمی رسد چنین خبری صحت داشته باشد زیرا در صورت انجام این اقدام، گوشت بافت خود را از دست خواهد داد و مشتری متوجه خواهد شد.
رضا سالمی افزود: این شرکت به همراه سازمان جهاد کشاورزی، دامپزشکی و نیز تعزیرات حکومتی نظارت کامل بر سلامت دام ها و گوشت های عرضه شده بویژه محصولات وارداتی دارند.
تهرام/ 3001/ 7243/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.