به گزارش ایرنا، امیراله حقیقی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افتتاح 5 هزار واحد مسکونی مسکن مهر، سوله‌های ورزشی، مدرسه و زیرساخت های روبنایی و زیر بنایی در فازهای 5،8 ،9 و 11 مسکن مهر را از جمله مهمترین این طرح ها ذکر کرد.
وی در ادامه افزود: کلنگ‌زنی محله دنا و سهند مسکن مهر، افتتاح کارگاه تولیدی با هزینه راه اندازی 8 میلیارد تومان بودجه در روستای کرشت، افتتاح خانه بهداشت روستای باغمکش، افتتاح راه دسترسی بلوار امام رضا(ع) به پل شهرک کشاورزی ، دسترسی فاز 4 به آزادراه تهران پردیس، احداث هتل در پارک فناوری پردیس بخش دیگری از طرح های دیگر شهرستان در این دهه است.
فرماندار پردیس ضمن تقدیر از اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و بسیاری از مشکلات مردم با انتشار اخبار توسط خبرنگاران مرتفع می شود.
وی در ادامه با اشاره به نیازهای شهرستان ادامه داد: استقرار ادارات شهرستان در محل مناسب به طور مستقل، ارتقا رتبه شهرستان و رفع کمبود کارکنان در ادارات را در دست اقدام داریم.
حقیقی با اشاره به احداث ادارات کل شرق استان تهران در شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته اداره کل راه و شهرسازی شرق استان در پردیس مستقر خواهد شد و ایجاد بخش مرکزی در شهرستان و تبدیل شدن بخش جاجرود به شهر بخش دیگری از اولویت‌های ما برای تامین نیاز شهرستان است.
فرماندار پردیس با بیان اینکه برخی از طرح ها پس از 22 بهمن به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: مدرسه، درمانگاه، کلانتری، خانه بهداشت و بخشی از طرح‌های روستایی پس از دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
حقیقی با اشاره به عملکرد مناسب پیمانکاران مسکن مهر پردیس تصریح کرد: پیمانکاران فازهای 5، 8 ، 11 و 9 فعالیت بیشتری نسبت به گذشته دارند و بر اساس اظهارات وزیر راه و شهرسازی، مسکن مهر تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد و بخش های معارض دار پس از تعیین تکلیف با سرعت به اتمام خواهد رسید.
بخشدار بومهن نیز در ادامه این نشست اظهارداشت: در دهه فجر امسال 17 پروژه ازمحل دریافت ارزش افزوده روستاهای شهر بومهن با بودجه 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.
رضا خدادادی گفت: طی پنج سال اخیر150 پروژه با بودجه 24 میلیارد تومان در روستاهای بخش بومهن اجرا و به بهره برداری رسیده است.
وی در ادامه افزود: اجرای پروژه تامین آب شرب 5 روستای شهر بومهن با بودجه یک میلیارد و ششصد میلیون تومان آغاز شده است و با دستور ویژه وزیر نیرو به زودی به بهره برداری می رسد.
شهرستان پردیس با جمعیت 250 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.