به گزارش ایرنا، حمید عباسی روز دوشنبه در نشست خبری در محل باشگاه پیام اظهارداشت: این موسسه با توجه به امکانات، توان و وظایف خود در زمینه کمک به گسترش و توسعه ورزش قهرمانی و عمومی، کمک به ورزش کشور را در این دو بعد در دستور کار دارد و این مهم را به عنوان یک وظیفه جدی دنبال می کند.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین مسئولیت مجموعه های ورزشی کشور توسعه ورزش در همه ابعاد است، گفت: این موضوع یکی از مهمترین اولویت ها ما در این مجموعه ورزشی محسوب می شود و درهای این ورزشگاه همواره به روی علاقه‎مندان باز است و آماده ارایه هر گونه خدمت ورزشی در حد امکانات هستیم.
عباسی افزود: عملکرد و نتایج تیم های پیام در رشته های فوتبال، والیبال، کاراته و بسکتبال در مسابقات لیگ موجب شد تا موسسه به دنبال گسترش فعالیت در برخی دیگر از رشته ها نیز باشد و رشته هایی مثل شنا و تیراندازی و ژیمناستیک هم در برنامه های آینده فعالیت حرفه ای این باشگاه قرار دارد.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی پیام در ادامه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به سابقه فعالیت 50 ساله این باشگاه اظهارداشت: در باشگاه پیام خدمات مختلفی به علاقه مندان از کارکنان و سایر شهروندان ارایه می شود و هزاران نفر از آن استفاده می کنند.
وی دیواره صخره نوردی، سالن های چند منظوره تنیس و تیراندازی از امکانات این باشگاه برشمرد و افزود: برخی از این امکانات از بهترین ها در منطقه است.
عباسی یکی از مهمترین اهداف موسسه پیام را برنامه های فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و گفت: برنامه های تربیتی و فرهنگی در کنار برنامه های ورزشی در اولویت کارهای باشگاه قرار دارد و در این راستا برنامه هایی مثل جشنواره شعر رضوی، جشنواره شعر امام علی(ع) و برنامه های مذهبی و فرهنگی برای عموم و خانواده ها برگزار شده و ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل موسسه پیام با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم موسسه استعداد یابی است، افزود: ابزار و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در برخی رشته های مهم ورزشی در باشگاه فراهم شده است و پس از انجام تست ها و آزمایش های مختلف، نوجوانان و نونهالان در رشته های که دارای توانایی و استعداد هستند، راهنمایی می شوند.
عباسی برگزاری فوتسال جام شهدا، مسابقات گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جشنواره پدران و پسران، جشنواره مادران و دختران، جشنواره دهه مبارک فجر، جشنواره ورزشی کارکنان و .. را از جمله برنامه های ورزشی این موسسه برشمرد و اظهارداشت: استقبال از این برنامه ها بسیار گسترده و در حد عالی بوده و تا 30 درصد رشد را نشان می دهد به سبب این استقبال ادامه آنها در اولویت قرار دارد.
وی ورزش بانوان به عنوان بخش مهمی از اقشار جامعه را یکی دیگر از اهداف این موسسه توصیف کرد و گفت: معاونت ورزش بانوان موسسه با هدف تحکیم روابط خانواده ها و گسترش سلامتی فعالیت خود را آغاز کرده و این معاونت ورزش صبحگاهی را با شرکت عموم در برنامه های خود دارد که استقبال از آن قابل توجه است.
مدیرعامل موسسه پیام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه استفاده از کالاها و تولیداتی ایرانی افزود: ما در این زمینه استفاده از وسایل ایرانی را در اولویت گذاشته ایم و بیش از 95 درصد امکانات و لوازم مورد استفاده مان از تولیدات داخلی است.
عباسی اظهارداشت: خدمات ویژه باشگاه برای معلولین و جانبازان نیز ادامه خواهد داشت و این خدمات و توسعه باشگاه و موسسه در حالی جریان دارد که باشگاه منابع دولتی دریافت نمی کند و از محل درآمدهای خود تامین هزینه می کند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.