به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه که در محل اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی قرچک دایر شده، آثار برگزیده هنرمندان هنرهای تجسمی شامل خوشنویسی ، طراحی و نقاشی ، مینیاتور ، معرق و سیاه قلم در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان قرچک،یکصد اثر از 40 هنرمند برجسته شهرستان به منظور معرفی ظرفیت های فرهنگی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
بهروز مشتاق افزود : برپایی نمایشگاه های هنری علاوه بر این که ظرفیت و توان هنری و فرهنگی شهرستان را معرفی می نماید ، باعث می شود تا مردم با هنرمندان و آثار آنان آشنا شده و به فعالیت های هنری سوق پیدا کنند.
وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک تلاش دارد تا ضمن برپایی نمایشگاه های تخصصی، با برگزاری دوره های آموزشی، علاقمندان به رشته های هنری را تربیت کرده و از هنر متعالی آنان در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه استفاده کند.
نمایشگاه هنرهای تجسمی قرچک تا 22 بهمن در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بوستان شهرک آزادیه در ساعات اداری پذیرای علاقمندان است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.