فیض الله امامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات مطلوبی شامل برق، گاز، آبرسانی به روستاها ارائه شد و این تسهیلات و طرح ها موجب حل بسیاری از معضلات در روستاها شد.
وی با بیان اینکه طرح ها در دو بخش ملی و فراملی به بهره برداری می رسد، افزود: طرح های فراملی با اعتبار 810 میلیارد ریال و ملی نیز با اعتباری بالغ بر 77 میلیون و 550 هزار ریال افتتاح می شود.
امامی عنوان کرد: شرکت اکرام صنعت مهدی با اعتبار 290 میلیارد ریال و اشتغالزایی 120 نفر، شرکت نگین جام با اعتبار 100 میلیارد ریال با اشتغال 15 نفر و شرکت فرآور سنگ بهکوشان با اعتبار 320 میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 نفر به بهره برداری می رسد.
بخشدار حسن آباد فشافویه تصریح کرد: تمامی طرح های فراملی در شهرک صنعتی شمس آباد اجرایی شده اند.
وی گفت: افتتاح پایگاه بسیج روستای خانلق با اعتبار یکهزار و 800 میلیون ریال با اشتغالزایی 2 نفر، کانون فرهنگی هنری روستای خانلق با اعتبار 2 هزار و 500 میلیون ریال و اشتغالزایی 2 نفر، افتتاح پارک کودک در روستای خانلق با اعتبار چهار هزار میلیون ریال و اشغالزایی یک نفر، افتتاح باجه پست بانک روستای خانلق با اعتبار 500 میلیون ریال و اشتغالزایی سه نفر، خانه فرهنگ حسن آباد با اعتبار 11 میلیون و 750 هزار ریال و اشتغالزایی 10 نفر از دیگر طرح هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسد.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.