مجید صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای کشور به شهرستان دماوند اظهار داشت: پنج مصوبه در حوزه جاده‌ای این شهرستان به تصویب رسید.
وی به آغاز عملیات احداث تقاطع مهرآباد شهر رودهن در اواخر اسفند ماه خبر داد و گفت: تعریض و بهسازی جاده صالح آباد در سال جدید و بهسازی و آسفالت زیرگذر منطقه آرو از جمله مصوبات این سفر بود.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین قسمتی از جاده هومند شهر آبسرد به درخواست شهرداری به این نهاد واگذار خواهد شد و همچنین جاده هومند کوهان نیز مقرر شد با کمک شهرداری آبسرد و مشارکت راهداری ترمیم، بهسازی و آسفالت آن انجام شود.
صفری همچنین به تعریض راه وادان که به شهرک صنعتی شماره دو متصل می شود، اشاره کرد و افزود: این اقدام از مصوبات کمیته برنامه‌ریزی بود که قرار شد تا مقدمات لازم توسط راهداری در آغاز سال جاری انجام شود.
وی همچنین به بهسازی و تأمین روشنایی ورودی کیلان و واگذاری بلوار امام خمینی و آیت اله خامنه ایی به شهرداری آبسرد اشاره کرد.
عبدالهاشم حسن‌ نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای کشور روز شنبه در سفری یک روزه به شهرستان دماوند مسائل مرتبط با حوزه راهداری و راه های این شهرستان را بررسی کرد.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.