به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام، در بازدید از وضعیت احداث این 3 ایستگاه اعلام کرد: در روند تسریع تکمیل 3 ایستگاه در فاز دوم بهره‌برداری، کارهای ساختمانی، فعالیت‌های تجهیزاتی این ایستگاه‌ها در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، شبکه‌ای، پله برقی، تهویه، کنترل تردد و ... باید به نحوی انجام شود که برای زمان تعیین شده بهره‌برداری مانعی وجود نداشته باشد و تمامی مجریان و پیمانکاران باید تلاش کنند این 3 ایستگاه تا پایان سال به شهروندان خدمات رسانی کنند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی احداث این 3 ایستگاه 80 درصد است که تلاش می شود تا پایان امسال ایستگاه های مترو میدان صنعت، تربیت مدرس و هلال احمر افتتاح شود.
بر اساس این گزارش، بازدید و رصد هفتگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) از خطوط 6 و 7 به منظور رفع نواقص و تسریع در روند بهره‌برداری پروژه‌ها تا پایان سال جاری بطور مستمر صورت می‌گیرد.
خط 7 مترو تهران دارای تونلی به طول 27 کیلومتر و تعداد 22 ایستگاه است که از شهرک امیرالمومنین (ع‌) واقع در منطقه جنوب شرق تهران شروع می شود و پس از عبور در بزرگراه محلاتی و تقاطع‌های بسیج و 17شهریور، در خیابان مولوی امتداد می یابد.
مسیر این خط همچنین در بزرگراه نواب صفوی امتداد دارد و به موازات تونل توحید و با عبور از کنار برج میلاد، در منطقه سعادت آباد واقع در شمال غرب تهران پایان می‌یابد.
کل مسیر پروژه به صورت زیرزمینی اجرا شده و یک دپو (پارکینگ) در ابتدای خط و یک پارکینگ در انتهای خط در نظر گرفته شده است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.