به گزارش ایرنا، عادل آذر و جمعی از مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
مسئولان و کارکنان دیوان محاسبات کشور در این مراسم ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
رئیس دیوان محاسبات کشور در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کارکنان دیوان محاسبات کشور آنچنان که در قانون اساسی آمده است با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از بیت المال ملت و آرمان های امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب صیانت خواهند کرد.
عادل آذر با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ملت ایران درس ظلم ستیزی، عدالت محوری، فداکاری داده است، گفت: امام راحل(ره) فارغ از شعار و به صورت عملی به ما آموخت در زمان انجام و ادای تکلیف خود باید از همه دارایی خود بگذریم.
وی رمز ماندگاری شخصیت امام خمینی(ره) و حکومت کردن بر قلب های ملت ایران را از خود گذشتگی امام راحل(ره) در راه ادای تکلیف و آرمان انقلاب دانست و اظهار داشت: علت و رمز اصلی ماندگاری امام(ره) این موضوع بود که در انجام امور به خدا توکل قوی داشت و هیچ چیزی را برای خود نمی خواست.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.