مهدی صداقت روز جمعه در حاشیه چهلمین سال پیروزی انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره) به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات به مدت یک روز با شرکت 200 ورزشکار مرد برگزار، که نفرات برتراین رویداد در قالب تیم تهران در رقابت های کشوری معرفی خواهند شد.
مسابقات کیک بوکسینگ در یک زمین مربع شکل 16 تا 20 فوتی که با طناب محصور شده برگزار می‌شود. زمان مسابقه معمولا سه راند سه دقیقه که ورزشکاران بین هر راند یک دقیقه استراحت می‌کنند. هر مسابقه توسط یک داور و یک پزشک کنترل می‌شود؛ و در هر راند سه قاضی به مبارزان امتیاز می‌دهند.
وی همچنین از برگزاری مسابقات عشایری چوب کشی در روستای قمی آباد بخش قلعه نو این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف تشویق خانواده ها به ورزش های همگانی بوده که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب بیش از 100 زن و مرد در آن شرکت دارند.
وی با بیان اینکه این ورزش به نوعی قدرت بدنی ورزشکاران را مورد بررسی قرار می دهد، گفت: این مسابقات در راستای توسعه، گسترش و ترویج بازی های بومی محلی برگزار می شود چرا که طراحی‌های مناسب و توجه به سن و جنسیت افراد به آن‌ها کمک کرده تا مهارت‌های ورزشی لازم را برای حفظ و افزایش سلامت جسمانی خود یاد بگیرند.
صداقت همچنین ازبرگزاری مسابقات قهرمانی هندبال مردان کشور در شهر ری خبرداد و گفت: این مسابقات با شرکت هشت استان در مجموعه فدک باقر شهر ادامه خواهد یافت.
وی افزود: مسابقات هندبال قهرمانی کشور به مدت 5 روز از 15 تا 19 بهمن ماه برگزار می شود.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.