بی بی شهربانو؛ بقعه و زیارتگاهی در کوهی به همین نام در شمال شرقی شهرری واقع شده است و مردم بنا به معروف، نام این محل را آرامگاه شهربانو همسر امام حسین(ع) می نامند.
به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی ری در گفت و گو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: به ‌منظور گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و ایجاد فضای مناسب برای حضور پرشور و خودجوش اهالی شهرستان ری، همایش «دورهمی انقلاب» به ‌صورت سراسری و با حضور تمامی اهالی این در کوه بی بی شهربانو برگزار شد.
وی تصریح کرد: در حاشیه این مراسم طرح اطعام فاطمی با هماهنگی دهیاران و زنان فعال روستایی با پخت آش نذری و توزیع در بین شرکت‌کنندگان انجام شد.
فاطمه فکوریان اضافه کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران و نصب پرچم بر سر در خانه‌ها در دهه فجر، کمپین «هر خانه یک پرچم» با مشارکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای تابعه در بخش مرکزی اجرا شد.
وی با تأکید بر استفاده حداکثری از تقارن فاطمیه با دهه مبارک فجر افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور خودجوش اهالی و تقارن این ایام با دهه فاطمیه (س) یادواره انقلاب هر شب دریکی از مساجد روستاهای تابعه بخش مرکزی پیش‌ بینی شده است.
1970/6003


.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.