به گزارش ایرنا، مجید صفری در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند اظهار داشت: گسترش شهرها، شبکه آب، برق، گاز، آبرسانی و ارائه خدمات توسط دستگاه های خدمات رسان از جمله اقدامات پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان به شمار می رود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان دماوند در بین دیگر شهرستان های استان تهران از ضریب بالایی در خصوص بیمه روستایی برخوردار بوده و هم اکنون نیز تحت پوشش بیمه قرار دادن تمامی روستاییان از اولویت ها محسوب می شود.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی بسیاری برای ایجاد رفاه در این منطقه انجام شده است، عنوان کرد: عملیات عمرانی اجرایی در روستاهای این شهرستان در مقایسه با دوران قبل از انقلاب مطلوب و چشمگیر است.
وی افزود: توسعه و راه اندازی دولت الکترونیک موجب کاهش حجم مراجعه به ادارات و جلوگیری از ترددهای مکرر خواهد شد که باید در این شهرستان تقویت شود.
صفری به اقدامات حوزه گردشگری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در گذشته از سوی هیات دولت به عنوان پایلوت گردشگری استان انتخاب شد اما در آن دوره اقدام مهمی انجام نشد.
وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری برای مردم منطقه دستاوردهای اقتصادی به همراه دارد، ادامه داد: هم اکنون اقدامات زیربنایی و موثری درحوزه گردشگری انجام شده که این امر به نفع مردم شهرستان خواهد بود.
فرماندار شهرستان دماوند به فعالیت های انجام شده در حوزه گردشگری روستایی اشاره کرد و افزود: چندین اقامتگاه بوم گردی در روستاهای این شهرستان با هدف اشتغالزایی، توسعه و رونق اقتصادی تا پایان دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.