به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد رضا یزدی روز جمعه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جایگاه جلوس گلزار شهدای بهشت زهرا (س) اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و ایادی استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب در صدد ضربه زدن به اسلام و ممانعت از توسعه انقلاب و مکتب اسلام و قرآن در منطقه بودند اما انقلاب اسلامی جهانی شد.
وی با بیان اینکه آرزوی دشمنان انقلاب و شعار آنها این بود که ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید، یادآور شد: ملت ایران همیشه پیرو ولایت فقیه و وفادار به نظام انقلاب اسلامی بود و بار دیگر در صحنه حضور یافته و در کنار مسئولین جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار می کنند.
سردار یزدی با بیان اینکه امام راحل با ورود خود به کشور ایران تمامی معادلات و شاخص های جهانی را برهم زد، افزود: امام راحل در 12 بهمن 57 با بیان خود توانست افکار و معادلات دشمنان را فرو ریخته و تفکر انقلابی و اسلام ناب محمدی را صادر کند.
وی افزود: دشمنان و تجزیه طلبان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت های مالی آمریکا و برنامه های طراحی شده دشمنان قصد داشتند تا در مناطق ترکمن صحرا، آذربایجان، کردستان، سیستان و بلوچستان اختلاف ایجاد کنند و موجب تجزیه کشور شوند.
وی ادامه داد: امروز عظمت مردم و تفکرات راهبردی امام (ره)، دشمنان غرب و شرق را به زانو درآورد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: شهدا به خاطر دفاع از قرآن، انقلاب و مکتب اسلامی و با هدایت های دلسوزانه امام راحل وارد میدان نبرد شده و علیه دشمن ایستادند تا به جهانیان ثابت کنند که ملت ایران در برابر دشمنان می ایستند و زیر بار زور نمی روند.
وی گفت: ایران اسلامی در حوزه های فناوری، علوم، هنر، سیاست، اشعار و ادبیات، امنیت و دفاع می درخشند و امروز توانسته در این عرصه های مهم رتبه های برتری را کسب کنند.
به گزارش ایرنا، آیین های ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله 12 بهمن صبح امروز (جمعه) همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
همچنین جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در سخنرانی 12 بهمن سال 1357 در بهشت زهرا (س) همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز جشن های دهه فجر، با حضور گسترده و باشکوه مردم و مسئولان گلباران شد.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.