به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه19، حمید بهرامی اظهار داشت: اتوبوس دیابت بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از سوی اداره سلامت منطقه از شنبه ساعت 8 و 30 دقیقه تا 15، مقابل سرای محله شکوفه شمالی مستقر شده و مراجعان از خدماتی شامل تست رایگان قند و فشار خون، ویزیت پزشکی، اندازه گیری شاخص توده بدنی و توزیع بروشور بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه غربالگری به مناسبت ایام‌ دهه فجر انجام می‌شود، افزود: اتوبوس دیابت تا چهارشنبه 17 بهمن در منطقه مستقر بوده و ضمن ارائه رایگان خدمات یادشده به منظور افزایش سطح سلامت شهروندان علاوه بر پایش قند و فشار خون بروشورهای سلامت، پزشکی و بهداشتی نیز بین مراجعین توزیع خواهد شد.
بهرامی با اشاره به اینکه کانون های دیابت در همه محلات این منطقه فعال هستند، یادآور شد: حدود 300 نفر از شهروندان منطقه در این کانون ها عضو هستند که به منظور ارتقاء سطح آگاهی آنها ضمن برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره، تست رایگان قند خون و تورهای تفریحی به اماکن مختلف شهر تهران در طول سال برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: در پایان با دعوت از شهروندان برای استفاده از این خدمات یاد آور شد: شهروندان به صورت ناشتا با همراه داشتن دفترچه بیمه می‌توانند به اتوبوس دیابت مستقر در سرای محله شکوفه شمالی واقع در ناحیه 2 مراجعه کنند.
1970 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.