به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بر این که حرم مطهر امام راحل برای استقبال از مردم در یوم الله 12 بهمن ماه آماده سازی شده است اظهار داشت: اقشار مختلف مردم و مسئولان در این ایام با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق خواهند کرد.
وی افزود: برنامه محوری روز نخست از دهه فجر روز 12 بهمن ماه با حضور مسئولان و شخصیت های لشگری و کشوری در حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد چهلمین انقلاب اسلامی تهران اجرای سرود همگانی، مداحی حاج امیر عباسی و سخنرانی آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری را از بخش های مهم برنامه روز دوازدهم بهمن ماه در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وی یادآور شد: ویژه برنامه دیگری در بهشت زهرا تدارک دیده شده است که در آن سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به صدا درآمدن ناقوس کلیساها، برگزاری برنامه های جشن انقلاب در مدارس و ادارات و برپایی نمایشگاه های متعدد انقلابی از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.