به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی روز پنجشنبه در مجتمع آفرینش فیروزکوه در جمع جوانان افزود: روستاهای این شهرستان به زودی از خدمات اینترنت پرسرعت بهرمند خواهند شد.
وی اظهار داشت: 800 متر درز محور تهران – فیروزکوه دارای اینترنت نسل 2 است که به علت حادثه خیز بودن مسیر، پوشش اینترنت پرسرعت این مسیر نیز در دستور کار قرار گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: 13 کیلومتر مسیر جاده ای دماوند – فیروزکوه نیز فاقد پوشش نسل 3 اینترنت است که تا پنجشنبه هفته آینده این ارتقا صورت می گیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دولت الکترونیک بیان داشت: ایران در این حوزه در رتبه هشتاد و پنجم دنیا قرار دارد.
وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا دولت الکترونیک را با هدف تسهیل امور مردم توسعه دهیم.
آذری جهرمی اعلام کرد: اکنون بیش از 3 میلیون نفر در کشور از خدمت دولت الکترونیک بهرمند هستند.
این مقام مسئول اذعان داشت: مطالبه و استقبال مردم از دولت الکترونیک تاثیر بسزایی در تسریع و تقویت پیگیری مسئولان در این زمینه دارد.
وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید افزود: باید در راستای نهادینه شدن فرهنگ خدمت دولت الکترونیک در جامعه، میان مردم و کارمندان اداری تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا بودجه لازم برای توسعه دولت الکترونیک را از مجلس شورای اسلامی دریافت کنیم.
آذری جهرمی گفت: در زمینه دولت الکترونیک بی واسطه با مردم صحبت خواهم کرد و در صورت مواجه با موانع، نام افرادی که همکاری لازم را ندارند، صراحتاً اعلام خواهم کرد.
این مقام مسئول با اشاره به فیلترینگ اظهار داشت: فضای مجازی دارای تهدیدات و فرصت های بسیاری است و فیلترینگ تنها یکی از راه هایی است که در بعضی مواقع باید استفاده شود.
وی تاکید کرد: بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی در فضای مجازی، تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان است.
وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید با اشاره به جوانگرایی و اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام کرد: این قانون به سرعت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا و سن مدیران منصوب در این وزارتخانه 8 سال کاهش یافته است.
آذری جهرمی بیان داشت: همواره در تلاش هستیم تا در زمینه های مختلف از ظرفیت جوانان و بانوان استفاده کنیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: علاوه بر توجه به شعار جوانگرایی، نباید از تجربه مسئولان گذشته نیز غافل شویم؛ باید در حوزه های مختلف از اطلاعات و تجربه ی آنها بهرمند و همواره از آنها مشاوره بگیریم.
به گزارش ایرنا، فیلترینگ و مشکلات پدید آمده در کسب و کار اینترنتی، پوشش آنتن دهی مناسب تلفن همراه و اینترنت در تمامی روستاهای فیروزکوه، توسعه دولت الکترونیک و حضور گسترده جوانان در سمت های مدیریتی و اجرایی و افزایش تاثیر قانون منع به کارگیری بازنشستگان در جامعه، از مهم ترین درخواست های جوانان فیروزکوهی در دیدار با آذری جهرمی، جوانترین وزیر دولت تدبیر و امید بود.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و ارجمند و 59 روستا در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.