به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که روز پنجشنبه با حضور فرماندار ورامین ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مسئولان محلی افتتاح شد، دستاوردهای چهل ساله نظام در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، آموزش و پرورش، حوزه روستایی و عشایری در قالب پوستر، هنرهای تجسمی، ماکت، صنایع دستی و دستاوردهای ورزشی در معرض دید عموم قرار گرفت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی قرار دارد که عزت و اقتدار را به کشور ارزانی داشته و به واسطه آن ملت ایران از یوغ استکبار رهایی پیدا کردند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود : انقلاب اسلامی ملت ایران این باور را به تمامی ملت های آزادیخواه جهان بخشید که با وحدت و همدلی می توان از سلطه استکبار رهایی پیدا کرد و این مهم باعث شده تا دشمنان قسم خورده اسلام ، از تمامی ظرفیت های خود برای خدشه وارد کردن به مسیر رو به تعالی نظام استفاده کنند.
وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با جنگی تمام عیار در عرصه های اقتصادی و فرهنگی با استکبار جهانی به سر می برد که می توان با بیان توانمندی های نظام و دستاوردهایی که پیروزی انقلاب اسلامی به همراه داشته ، امید را به جامعه تزریق کرده و توطئه دشمنان را خنثی نمود.
وی تأکید کرد:ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است که در آن توانمندی ها و دستاوردهای نظام برای مردم بازگو شود تا مردم بیش از گذشته به آینده نظام امیدوار باشند.
محمودی با اشاره به این که دشمن تلاش داشت تا ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نبیند افزود : مردم ایران اسلامی با شرکت در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ثابت می کنند که هیچ گاه از آرمان های انقلاب فاصله نگرفته اند و با تمام وجود از دستاوردهای آن حراست می کنند.
نمایشگاه دستاوردهای نظام در شهرستان ورامین تا 22 بهمن در محوطه شهرداری ورامین پذیرای عموم مردم خواهد بود.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.