به گزارش ایرنا، سعید قاضی مغربی روز سه شنبه در همایش بین ‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه یادگار امام(ره) اظهار داشت: فرا رسیدن دوره 40 سالگی انقلاب موجب خشم دشمنان نظام و انقلاب شده است.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام به امید فروپاشی نظام در 40 سالگی انقلاب همواره در صدد مقابله با استقلال کشور ایران بودند غافل از اینکه حمایت مردم و تدبیر ولی فقیه تمامی نقشه های شوم آنها را برملا می کند.
رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) اضافه داد: هم اکنون با گذشت 40 سال از عمر پر برکت انقلاب ایرانف به جهانیان ثابت شد که ملت ایران هرگز از باورها و اعتقادات خود دست بر نمی دارند و در برابر هر نوع توطئه ای ایستادگی می کنند.
وی به اهداف برگزاری همایش ظرفیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: معرفی پتانسیل های انقلاب اسلامی، کارآمدی نظام و کارنامه جمهوری اسلامی ایران از اهداف مهم و مورد توجه این همایش محسوب می شود.
قاضی مغربی ضمن امیدواری در دستیابی به اهداف مهم این همایش در طی برگزاری 2 روز، عنوان کرد: برگزاری این همایش بهترین فرصت برای شنیدن نظرهای اندیشمندان و تبادل آرای آنان و انتقال تجریبات به یکدیگر است.
وی گفت: باید دستاوردهای همایش ظرفیت انقلاب اسلامی در اختیار عموم قرار گیرد تا همه مردم برای رفع نیازها و حل مشکلات خود از آنها استفاده کنند.
همایش بین‌المللی « ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران » به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در مساحتی به حدود 80 هکتار با ۲۵ هزار دانشجو و یکهزار و 200 استاد در جنوب شهرری و جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) واقع شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.