حجت الاسلام سید محسن محمودی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: ویژه برنامه های دهه مبارک فجر ورامین از یازدهم بهمن ماه و با اجرای برنامه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نظام در شهرستان ورامین، گردهمایی خانواده رزمی کاران شهرستان ، برگزاری یادواره شهدای منطقه کارخانه قند و رونمایی از کتاب چهل شهید این منطقه آغاز می شود.
وی اظهار داشت: همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن، برنامه های حرکت نمادین ورود حضرت امام، اعزام زائران به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی و برگزاری برنامه ها عصر عاشقی با حضور حجت الاسلام قرائتی برگزار می شود.
محمودی افزود: نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی ، همایش باستانی کاران شهرستان ورامین ، مراسم یادواره شهدا ، برگزاری 40 محفل انس با قرآن ، برگزاری همایش فاطمیه عزت انقلاب ، همایش یاوران انقلاب ، آئین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان ، برگزاری مراسم شهرستانی کتابخوانی ، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و همایش اصناف از دیگر برنامه هایی است که در ایام الله دهه فجر در شهرستان ورامین برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری مراسم میهمانی لاله ها، اعزام کاروان سلامت به روستاهای شهرستان ورامین، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه و پاسخگویی مسئولان به مردم و برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی، به عنوان دیگر برنامه های ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان ورامین یاد کرد.
امام جمعه موقت ورامین گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برنامه های ستاد دهه فجر ورامین، رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته و با جایگزینی پرچم های عزا، مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا برگزار شده و در مساجد، حسینیه ها و تکایای شهرستان، مراسم عزاداری برپا می شود.
وی برپایی مراسم راهپیمایی وحدت آفرین 22 بهمن را حسن ختام برنامه های دهه فجر شهرستان ورامین اعلام کرد و افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ورامین از میدان امام خمینی (ره) آغاز می شود و راهپیمایان پس از حرکت در خیابان های شهدا و بلوار شهید باهنر، در زمین چمن کارخانه قند شهرستان تجمع خواهند کرد.
محمودی افزود: دشمنان قسم خورده نظام از ماه ها قبل این خیال خام را در جامعه القاء کنند که مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نمی بینند ولی حضور با شکوه مردم در مراسم ایام الله دهه فجر این واقعیت را به آنان بازگو می کند که این نظام به پشتوانه حضور مردم ، به مسیر رو به رشد خود ادامه می دهد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.