مجید صفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ستاد دهه مبارک فجر شهرستان دماوند از روزهای گذشته تشکیل و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی مشخص شده تا با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسد.
وی بیان داشت: درسال گذشته بیش از 72 پروژه با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد تومان به بهره برداری رسید ولی امسال با توجه به شرایط اقتصادی و محدودیت مالی، این میزان به 129 پروژه با اعتباری بالغ بر 699 میلیارد و 134 میلیون تومان رسیده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان از یازدهم بهمن ماه آغاز و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به حجم پروژه ها، به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهل پروژه عمرانی و خدماتی به صورت نمادین و چهار پروژه شاخص با حضور ریاست جمهوری و یا یکی از اعضای هیئت دولت، کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
فرماندار دماوند یکی از برنامه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر را، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه دانست و گفت: این نمایشگاه با 60 غرفه دستاوردهای چهل ساله تمامی ادارات دماوند را به معرض نمایش خواهد گذاشت.
صفری ادامه داد: این مراسم با حضور وزیر ارتباطات و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ورزشی کارگران دماوند به مدت ده روز برپا می شود.
وی افزود: همچنین سه نمایشگاه دیگر در بخش رودهن، شهر آبسرد و شهر کیلان برپا می شود که دستاوردهای هر شهر و منطقه ایی در همان شهر به نمایش درمی آید.
صفری به چهار پروژه شاخص شهرستان در این دهه اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات پروژه فاضلاب شهرستان دماوند با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد تومان و اشتغال زایی بیش از یکصد نفر و افتتاح هنرستان زینبیه شهرستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 680 میلیون تومان و اشتغال 23 نفر از جمله این چهار پروژه است.
این مقام مسئول گفت: همچنین احداث، تکمیل، تعمیر و تجهیز حوزه علمیه خواهران دماوند با اعتبار 3 میلیارد تومان و اشتغال 20 نفر و افتتاح کشت بافت گیاهی درویش بابا در شهر رودهن با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان و اشتغال 40 نفر از دیگر پروژه های شاخص هستند.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه این پروژها زمینه اشتغال یکهزار و 423 نفر را فراهم می کند، تصریح کرد: از جمله پروژه های مورد توجه در سطح شهرستان دو طرح اقتصادی دریافت کننده تسهیلات از سامانه کارا است که در مرحله افتتاح فاز توسعه هستند و زمینه اشتغال 66 نفر را فراهم می کند.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.