به گزارش روز یکشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این سازمان بر مبنای وظیفه خود در ارتقای فرهنگ شهروندی، تمرکز ویژه‌ای بر نوجوانان دارد، در این راستا و با هدف بهره مندی از ظرفیت نوجوانان دختر و پسر در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی در ارتقای فرهنگ شهروندی و آموزش زندگی شهری، باشگاه نوجوان+ به صورت حضوری و مجازی برای مخاطب نوجوان برگزار می‌شود.
این باشگاه از هشت بهمن، فعالیت خود را در قالب سلسله جلسات پرسش و پاسخ، تریبون آزاد، سخنرانی کارشناسان در حوزه آسیب‌های فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای و پاسخ به شبهات وارد شده به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در 40 دبیرستان شهر تهران آغاز می‌کند.

*فعالیت باشگاه نوجوان+ تا 25 بهمن ادامه دارد.
همچنین این جلسات با مشارکت شبکه امید از 7 تا 24 بهمن با حضور بیش از یکهزار نوجوان شهر تهران در فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود، بعد از اتمام سلسله نشست‌ها، اردوهای تفریحی و آموزشی برای بازدید از اماکن تاریخی و فضاهای آموزشی شهر تهران ویژه نوجوانان شرکت کننده در جلسات برگزار می‌شود.
اپلیکیشن نوجوان+ برای برقراری ارتباط تعاملی در فضای مجازی با نوجوانان شهر تهران در نشست‌ها و اردوهای تفریح معرفی می‌شود، این مجموعه اقدامات آغاز فعالیت‌های این باشگاه خواهد بود و برای سال 98 برنامه‌های متنوع برای اعضای حضوری و مجازی تدارک دیده شده است.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.