به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در اولین همایش ملی «رسانه، چهل سالگی انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید» در محل مجتمع عصر انقلاب اسلامشهر ضمن تاکید بر شرایط ویژه استان تهران در تهدیدهای اجتماعی اظهارداشت: ایجاد عدالت در ارائه خدمات زیرساختی مهمترین مطالبه شهرستان های این استان است در حالی که رشد جمعیت به محرومیت آنها در شاخص های مختلف دامن می زند.
وی یادآورشد: همسو با بهبود سلامت جسمی افراد باید برای کنترل و مقابله با آسیب های اجتماعی نیز برنامه ریزی جدی داشته باشیم.
استاندار تهران با اشاره به نقش مهم رسانه ها در همه بخش ها گفت: مسئولان احتیاج به تلنگر و آگاهی دقیق از وضعیت جامعه دارند و این کار رسانه هاست چون رسانه ها در آگاه سازی مسئولان و متولیان برای کاهش تصمیم های اشتباه اثرگذارند.
محسنی بندپی مهمترین هدف دولت تدبیر و امید را برقراری عدالت برشمرد و تاکید کرد: در صورتی که بتوان گرفتاری مردم را برطرف ساخت می توان ادعا داشت که عدالت را برقرار کرده ایم.
استاندار تهران بر لزوم افزایش سرعت عمل مدیران کل دستگاه های اجرایی تاکید و بیان کرد: استان تهران ویژه است و باید نگاه همه جانبه به سلامت اجتماعی این استان داشته باشیم.
وی در تشریح خدمات بیمه ای دولت تدبیر و امید اظهارداشت: طی خدمت دولت تدبیر و امید 10 میلیون نفر فاقد دفترچه بیمه از این خدمت بهرمند شدند.
این مقام مسئول افزود: مستمری افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از ابتدای سال 96 افزایش سه تا پنج برابری داشته است.
استاندار تهران در ادامه به ارائه تسهیلات 17 هزار میلیارد تومانی در زمینه اشتغال در دولت تدبیر و امید نیز اشاره کرد.
محسنی بندپی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: وحدت در شرایط کنونی راهگشاست؛ وحدت نه به این معنا که همه مثل هم فکر کنیم، بلکه در سه رکن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با یکدیگر همسو باشیم.

*خبرنگاران باید مصونیت داشته باشند
به گزارش ایرنا محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز اظهارداشت: مصونیت نداشتن خبرنگاران می تواند به لغزش قلم آنان منجر شود.
وی تاکید کرد: اگر فعالان رسانه ای مصون باشند شفافیت جامعه افزایش و آسیب های آن کاهش می یابد.

* برگزاری جشنواره ملی مطبوعات در سال 98
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در این همایش از برگزاری جشنواره ملی مطبوعات در سال آینده خبر داد و گفت: اصحاب رسانه در سال 98 تسهیلات بانکی دریافت می کنند.
احد جاودانی اعلام کرد: طبق آمار استان تهران کمترین شکایت از رسانه های کشور را دارد که این امر حاکی از دقت اصحاب رسانه این استان است.
به گزارش ایرنا، در این همایش از برخی حافظان کل قرآن، مدال آوران ورزشی، دانشجویان فعال و خبرنگاران شهرستان اسلامشهر تجلیل شد.
تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.