فیض الله امامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: معدن مس حاجی آباد با 13 کیلومتر مربع در 25 کیلومتری فرودگاه امام خمینی(ره)، جاده قدیم تهران به قم واقع شده است و با بهره برداری از این معدن روزانه 2 هزار تن ماده معدنی برداشت می شود.
وی تصریح کرد: این میزان از هزینه برای مطالعه اکتشاف اولیه، باطله برداری، حفر چاه دستی عمیق و تهیه نقشه های زمین شناسی و ماهواره ای هزینه شده است.
بخشدار حسن آباد افزود: عملیات اجرایی این طرح توسط سرمایه گذار بخش خصوصی از سال 1386 آغاز و در این مدت روند تکمیل کارخانه با سرعت خوبی پیش رفته است و با بهره برداری از این طرح برای ٣٥ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.
وی عنوان کرد: این سرمایه گذار به دنبال احداث کارخانه ای در سه فاز در کنار معدن است که مواد اولیه را فرآوری و کاتد مس تولید کند.
امامی یادآور شد: در صورت تکمیل فاز اول این کارخانه برای 2 هزار نفر و تکمیل فاز سه برای 6 هزار نفر اشتغالزایی خواهد شد و انقلاب بزرگی برای اشتغال جوانان جنوب پایتخت صورت می گیرد.
بخش حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.