به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: ماه های بهمن و دی برای ملت ایران دو تاریخ حماسه ساز و ماندگار به شمار می رود.
وی تصریح کرد: فرار شاه خائن در 26 دی ماه سال 57 به منزله سقوط حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی و فروپاشی حکومت 300 ساله پهلوی و قاجار بود.
حجت الاسلام شاهچراغی افزود: حکومت ننگین قاجار باعث جدایی بسیاری از مناطق و بخش خاک ایران از کشورمان شد و در ادامه با فرار شاه خائن، دست اجانب و بیگانگان از کشور ایران قطع شد و ملت ایران به استقلال رسید.
وی گفت: روز 22 بهمن سال 57 با ورود امام راحل به کشور، آثار و برکات فراوانی برای ملت ایران آمد و امام خمینی (ره) بنیاد و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران بنا نهاد و به تمامی وعده های خود عمل کردند.
حجت الاسلام شاهچراغی اذعان داشت: امام راحل در بهشت زهرا (س) فرمودند که آمده ام تا عزت و استقلال را برای شما به ارمغان آورم و دولت مستقل در کشور بنا کنم که به همه این وعده ها عمل کردند.
وی یادآور شد: دشمنان و استکبار طی 40 ساله انقلاب برای ضربه زدن به ملت و کشور ایران از هیچ کاری فروگذار نکردند.
امام جمعه شهرری عنوان کرد: با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا دشمنی ها و سخن از براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی آمریکا و استکبار افزایش یافت و دشمنان قصد دارند تا رژیم پهلوی را در نظر مردم تطهیر کرده و حکومت ایران را بد جلوه دهند.
6003/1970/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.