رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از بازداشت اعضای باند معروف به برادران دالتون در نبرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جهانشاه تیموری درباره جزئیات این خبر گفت: از مدتی پیش سرقت از انباری های محدوده کلانتری شدت گرفته بود که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به تحقیقات میدانی صورت گرفته از محل‌های سرقت، تصریح کرد: در یکی از محل‌های سرقت، تصویر یکی از سارقان سابقه‌دار این کلانتری به دست آمد و مشخص شد این متهم در سرقت از انباری‌های سطح حوزه استحفاظی کلانتری دست دارد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم اصلی پرونده، یعنی «م» پس از آزادی از زندان خانه‌اش را تبدیل به پاتوق مصرف‌کنندگان مواد مخدر کرده و مانند گذشته با تشکیل باند سرقت، به رفتار مجرمانه خود ادامه می دهد.

کلانتر محله نبرد بیان داشت: با مشخص‌شدن این موضوع، سریع تیم عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری متهم و سایر همدستانش وارد پاتوق مجردی متهم شدند. در این محل، علاوه بر متهم اصلی و ۲ برادرش ۴ دوست معتاد وی نیز حضور داشتند و همچنین تعدادی افراد معتاد مشغول مصرف مواد مخدر بودند. متهم اصلی پرونده که خانه مجردی اش را به منظور مصرف و خواب افراد معتاد در اختیار آنان قرار داده بود، از این افراد پول یا مواد مخدر یا وسایل سرقتی دریافت می‌کرد.

سرهنگ تیموری تصریح کرد: در بازرسی انجام شده، ۲ موتور سرقتی و همچنین مقداری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه همراه یک‌جفت باند، ۲ دستگاه آمپلی‌فایر، یک‌دستگاه ساب و ۳ عدد کامپیوتر خودروی سواری کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم اصلی پرونده در اعترافات خود به آشنایی‌اش با یکی از همدستانش در زندان تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: با همدستش که همسن خودش است نقشه‌های سرقت از انباری‌های شهروندان را طراحی کرده بود.

وی بیان داشت: در ادامه متهمان به کلانتری منتقل و مشخص شد همگی آنها مصرف‌کنندگان مواد مخدر بوده و برادران متهم اصلی نیز سابقه بازداشت توسط پلیس را داشتند.

سرهنگ تیموری در ادامه گفت: ساکنان محل که از دستگیری متهمان با خبر شده بودند با مراجعه به ماموران صمیمانه تشکر و از انهدام این خانه مجردی که از مدتی پیش پاتوق مصرف کنندگان مواد شده بود ابراز خوشحالی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.