حسین نصرالله روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید در تفحص جدید توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مصلح در غرب کشور شناسایی شد.
وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید روز پنجشنبه چهارم بهمن ‌ماه، ساعت 9 صبح از میدان اصلی شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می ‌شود.
نصرالله اضافه کرد: همچنین مراسم وداع مردم شهید پرور ری با پیکر مطهر شهید علیرضا زیبرم امروز (چهارشنبه) دوم بهمن ‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء و مراسم یادبود نیز روز جمعه پنجم بهمن‌ ماه از ساعت 14 تا 16 در مسجد رضوی واقع در محله منصوریه شهرری برگزار می‌ شود.
به گزارش ایرنا، شهید علیرضا زیبرم متولد 30 شهریور 1346 است؛ وی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی بود که برای حضور در نبرد حق علیه باطل درس و همه چیز را رها کرد و از طریق لشکر 19 فجر شیراز عازم جبهه جنگ تحمیلی شد و سرانجام در آخرین ماه ‌های جنگ در چهارم خرداد 1367 در پاسگاه زید به شهادت رسید.
این شهید 21 ساله در سال 67 به عنوان شهید جاویدالاثر شناخته شد ولی در کاوش‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح پس از 30 سال از طریق پلاک آزمایش دی ان ای هویت شناسایی شده است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. این شهرستان دارای 2 هزار و 747 شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و 300 جانباز و 486 آزاده است و 155 شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.