به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ مرتضی نثاری گفت: در پی وقوع سرقت های مشابه منزل در مناطق شمال تهران موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
نثاری با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی اقدام به شناسایی جوانی 25 ساله کردند افزود: این فرد با اسامی مختلف نسبت به اجاره خانه با ودیعه کم و کرایه ماهیانه بالا اقدام کرده اما پس از گذشت مدتی کوتاه قرارداد خود را لغو کرده بود و در بررسی اطلاعات بدست آمده از صاحب حقوقی منازل محل سرقت کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این جوان هر بار از یک شماره تلفن همراه جدید استفاده کرده است.
وی گفت: با توجه به شواهد و قرائن به دست آمده مامورین پلیس آگاهی تهران بزرگ توانستند مفخیگاه این شخص را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی، موفق شدند وی را دستگیر کنند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد متهم اظهارداشت: این جوان 25 ساله در همان تحقیقات اولیه صراحتا به بیش از 30 فقره سرقت لوازم و اشیاء قیمتی در مناطق شمال، شمال شرق و غرب تهران اعتراف کرد.
وی افزود: شگرد متهم برای سرقت اینگونه بوده که وی ابتدا در مناطق مرفه نشین اقدام به اجاره منزل کرده است و پس از مدت کوتاهی محل زندگی خود را تغییر داده و به محل دیگر نقل مکان می کرد.
نثاری گفت: با توجه به شناختی که از مشخصات و مختصات خانه ها داشت در زمانی مناسب به محل زندگی قبلی خود برگشته و با استفاده از کلیدی که در اختیار داشت اقدام به سرقت می کرد.
متهم که عمده پول حاصل از سرقت های خود را صرف خوشگذرانی کرده و در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشود و به خرید یک خانه ی ویلایی در شهرستان بومهن و همچنین یک دستگاه خودرو مدل بالا اعتراف کرد که دستور توقیف این اموال از سوی مقام قضایی صادر شد.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.