به گزارش ایرنا ، در این انتخابات که عصر روز دوشنبه با حضور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در محل فرمانداری شهرری برگزار شد، روح الله حسین زاده از شهرداری قیامدشت، جلال حمزه از شهرداری کهریزک، فاطمه قیاسی از شهرداری باقرشهر، نسرین آرین نژاد از اداره گاز و مصطفی آجرلو از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی ری انتخاب شدند.
همچنین در این انتخابات علی حسن پور از اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان بازرس و زهرا خوش صحبت از شورای اسلامی کهریزک خزانه دار شورای روابط عمومی های شهرستان ری انتخاب شدند.
فرماندار ری در ادامه این مراسم به ایام مبارک دهه فجر اشاره کرد و گفت: مردم در هشت سال دفاع مقدس به ندای امام (ره) لبیک گفتند و به عشق انقلاب، کشور و نظام اسلامی به میدان آمدند و همه اندوخته ها را در خدمت کشور خود قرار دادند.
هدایت الله جمالی پور افزود: یکپارچگی امت، رهبری و هم صدایی مردم و نظام عامل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی بود.
وی چندصدایی را عامل شکست یک جامعه بیان کرد و گفت: دشمنان با جنگ نرم و تفرقه سعی در از بین بردن سرمایه های انسانی دارند و نقش روابط عمومی ها در مبارزه با توطئه دسمنان برجسته است.
فرماندار ری ادامه داد: روابط عمومی ها با تولید محتوا و بیان کارکردهای نظام در ترویج روحیه نشاط و آرامش نقش مهمی را ایفا کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.