به گزارش ایرنا، محمد نبی حبیبی عصر دوشنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای حزب موتلفه اسلامی با آرمان های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) حکومت اسلامی را در ایران پایه گذاری کرد و موجب از بین رفتن حاکمان فاسد و ستمگر شد.
وی تصریح کرد: حزب موتلفه در طول 55 سال تاسیس، وفاداری خود را به امام راحل و انقلاب اسلامی ایران به اثبات رسانده و از این پس هم این راه را ادامه می دهد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز هم ملت ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

** افزایش مسلمانان در آمریکا نشانه فروپاشی لیبرالیسم است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: افزایش آمار مسلمانان در آمریکا نشانه فروپاشی لیبرالیسم در غرب و موفقیت اسلام است.
اسدالله بادامچیان افزود: اسلام در عرصه جهانی رو به پیشرفت است و هیچ جایگاهی جز تمدن نوین اسلامی در جهان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه امام راحل بیدارگر قرن است و با روشنگری موجب بیداری جهانیان شد، گفت: ابرقدرتها با اسلام هراسی قصد ضربه به قرآن و اسلام را دارند اما هر بار با شکست مواجه می شوند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: بیداری دنیا موجب رسوایی ابرقدرتها شده و قدرت آنها رو به زوال است.
وی یادآور شد: مقابله غرب و ابرقدرتها با مسلمانان جهان نه تنها بی فایده است بلکه زمینه انهدام و فروپاشی خود را فراهم می کنند.
بادامچیان گفت: در طول عمر 40 ساله انقلاب، ابرقدرتها با هر نوع ترفند و حیله ای قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند که هر بار توطئه‌های آنان خنثی شد.
وی تصریح کرد: امروز چشم جهانیان به حقیقت باز شده و دیگر کسی فریب سخنان دروغ ابرقدرتها را نمی خورد.
بادامچیان گفت: مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی در برابر ابرقدرتهای ستمگر و منفعت طلب می ایستند و زیر بار زور نمی روند.
دبیر کل، اعضای شورای مرکزی و هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در آستانه دهه مبارک فجر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.