به گزارش عصر یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، که با حضور سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردارحرم مطهر امام راحل(ره) و جمعی از نمایندگان ادارات و نهادها در ساختمان مرکزی شهرداری بهشت زهرا(س) برگزار شد گفت: بعد از مراسم 12 بهمن در حرم مطهر امام خمینی(ره) ساعت 11 صبح همان روز محل جلوس و سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور ایران اسلامی است افزود: ورود امام راحل(ره) به ایران یک معجزه الهی بود.
رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران اظهار داشت: بدانیم اگر انقلاب اسلامی چهل ساله شده یک معجزه الهی است، همه مردم در طول این چهل ساله برای حمایت از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند.
حجت الاسلام محمودی گفت: کمترین وظیفه ما مسئولان این است که مراسم ورود حضرت امام خمینی(ره) را در چهل سالگی انقلاب به خوبی برگزار کنیم و تا جایی که توان داریم در این زمینه اطلاع رسانی کنیم.
وی ادامه داد: این امید را می دهیم که درروز 12بهمن با حضور مردم فهیم و شریف در گرامیداشت این روز تیری به دشمنان انقلاب بزنیم.
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه با وجود انتقاد از مسئولان مردم ما این انقلاب را دوست دارند گفت: این انقلاب به برکت امام خمینی(ره) در جهان می درخشد.
وی افزود: در حوزه دفاعی هشت سال با عراق جنگیدیم و در این راه شهید تقدیم کردیم تا امروز بتوانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.
حجت الاسلام محمودی گفت: تمام دستگاه ها و مجموعه ها پای کار هستند و هر مجموعه وظیفه خود را در چهل سالگی انقلاب به خوبی انجام می دهد.
تهرام /3036//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.