به گزارش ایرنا ، در این انتخابات که روز یکشنبه با حضور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، علی جعفری از شورای اسلامی شهر ورامین، سید مهدی حسینی از بیمارستان شهدای 15 خرداد، سیدحسن دلاوری از اداره آبفا، رضا میرزایی از اداره آموزش و پرورش و حمید معماری از بخشداری جواد آباد به عنوان اعضا هیأت رئیسه شورای روابط عمومی ورامین انتخاب شدند.
همچنین در این انتخابات آمنه یوسفی پور از اداره بهزیستی به عنوان خزانه دار و علی اصغر بوربور از دادسرای شهرستان ورامین به عنوان بازرس شورای روابط عمومی های شهرستان انتخاب شدند.
معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری ورامین در این مراسم گفت: روابط عمومی پل ارتباطی مردم و مسئولان است و وظیفه انتقال تجزیه و تحلیل اطلاعات از مدیر به مردم یا بالعکس را بر عهده دارد.
مجتبی بوربور افزود: هر چند که همگان روابط عمومی و تبلیغات را در کنار یکدیگر می بینند ولی تفاوت بسیاری در نوع عملکرد این دو حوزه وجود دارد چرا که تبلیغات با درامد در ارتباط است ولی روابط عمومی به سازمان هویت میبخشد و باعث اعتماد سازی بیشتر در جامعه می شود.
وی یکی از مهمترین عوامل در پیشبرد اهداف روابط عمومی را شناخت حوزه رسانه بر شمرد و افزود: هنر یک مدیر روابط عمومی ، اعتماد سازی بین آحاد جامعه و از بین بردن حواشی است که این مهم جز با استفاده از ابزار رسانه به دست نمی آید.
ورامین با 300 هزار نفرجمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.