به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: در تاریخ 30 آذر امسال پرونده ای با موضوع گمشدن مردی 54 ساله به نام «سعید» از کلانتری نازی آباد به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
وی افزود: سعید چندسالی بود که از همسر اولش جدا شده بود و با خانمی به نام سمیرا «34» ازدواج کرده بود که با وی نیز اختلافات شدیدی داشت.
گودرزی اظهارداشت: در بازجویی از همسر مقتول پی بردیم که سال گذشته برای پیدا کردن خانه ای استیجاری به املاک یکی از دوستان سعید به نام فرزاد رفته بودند و از آنجا با وی اشنا شد.
وی ادامه داد: با معرفی فرزاد، پلیس برای ادامه تحقیقات به سراغ فرزاد رفت و وی در همان ابتدا به جنایت با همدستی سمیرا اعتراف کرد.
فرزاد در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: طی ملاقات هایی که با سعید داشتم موضوع دروغین در اختیار داشتن چند قطعه زیرخاکی را با وی مطرح کردم و گفتم آنها را در نزدیکی شهرستان قم در منطقه ای بیابانی مخفی کرده ام و با این ترفند سعید و سمیرا را در شب جنایت همراه خود کردم و به محل جنایت کشاندم.
وی ادامه داد: وقتی به بیابان های اطراف قم رسیدیم من و سعید از ماشین پیاده شدیم و سمیرا نیز پشت سر ما به راه افتاد که نهایتا با چاقو چندین ضربه به گردن، سینه و شکم سعید زدم و به همره سمیرا به تهران بازگشتیم.
گودرزی با بیان اینکه قاتل صراحتا به جنایت خود اعتراف کرده است گفت: تحقیقات جهت کشف جسد مقتول در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در تاریخ 29 دی ماه سال جاری مامورین آگاهی با وجود بررسی میدانی محل جنایت موفق به کشف جسد یا بقایای جسد نشده و تنها چند تکه لباس آغشته به خون متعلق به مقتول در محل جنایت کشف شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: در حال حاضر نیز هر دو متهم با قرار بازداشت موقت صادره جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.