دیدار تیم های ایران - عمان، اردن - ویتنام، تایلند - چین از سری مسابقات جام ملت های آسیا و مسابقه بین تیم های بارسلونا و لگانس از سری مسابقات لالیگا اسپانیا به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات فوتبال از شبکه رادیویی ورزش در تاریخ یکشنبه 30 دی به شرح زیر است:

از ساعت 14:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کنندگی محسن افضلی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های اردن و ویتنام از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.

از ساعت 17:30 با گزارشگری خسرو والی زاده، کارشناسی سیدحسین سیدصالحی و تهیه کنندگی فتانه سوزنده، مسابقه فوتبال بین تیم‌های تایلند و چین از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.

از ساعت 20:30 با گزارشگری علی اکبر ارمنده، کارشناسی اکبر محمدی و تهیه کننده گی احمدرضا طاهری، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و عمان از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.

از ساعت 23:15 با گزارشگری مهدی نیلاش، مسابقه فوتبال بین تیم های بارسلونا و لگانس از سری مسابقات لالیگا اسپانیا از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.