حمید رضا داداشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، 924 نفر توسط مراکز کاریابی، یک هزار و 378 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 380 نفر نیز به صورت غیر مستقیم توسط طرح های اشتغالزایی صاحب شغل شدند.
وی تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و 153 نفر در سه کاریابی فعال این شهرستان ثبت نام کردند که 924 نفر به کار گمارده شدند.
به گفته داداشی، 493 نفر از افراد گمارده شده در واحدهای تولیدی، 423 نفر در واحدهای خدماتی و سه نفر هم در سایر بخش های اقتصادی مشغول فعالیت شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 47 طرح از سوی متقاضیان این شهرستان برای دریافت تسهیلات روستایی و عشایری در سامانه کارا ثبت شده است، گفت: 28 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، 14 طرح در حوزه صنعت، چهار طرح در حوزه میراث و یک طرح تعاونی تسهیلات دریافت کردند.
رئیس اداره کار ری بیان کرد: سه هزار و 758 نفر از طریق این طرح ها صاحب شغل شدند.
به گزارش ایرنا، 10 هزار واحد صنعتی و صنفی در شهرستان ری فعالیت می کنند.
بر اساس اعلام نظر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نرخ بیکاری در استان 10.7 دهم درصد است که این رقم در شهرستان ری 6 درصد است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر دارای پنج شهر قیامدشت، شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.