به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی رقم می خورد، که دشمنان قسم خورده ایران بارها برای از بین رفتن انقلاب زمان تعیین کردند ولی هر بار با مقاومت ملت و درایت رهبر معظم انقلاب با شکست مواجه شدند.
وی تصریح کرد: رفتار نکبت بار رئیس جمهور آمریکا و رفتار وحشیانه روزهای اخیر با خبرنگار مسلمان آمریکایی در حالی صورت می گیرد که ادعای حقوق بشر و دموکراسی آنان گوش فلک را کر کرده است.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به تصمیم برخی از کشورها در حذف دلار از معاملات خود گفت: تعطیلی 28 روزه دولت آمریکا و شکست های متعدد آنها در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از دیگر شاخصه های افول آمریکا محسوب می شوند.
وی افزود : دشمنان نظام از جمله آمریکا و اسرائیل هر از چندگاهی برای حفظ آبروی خود ایران را تهدید می کنند و این در حالی است که امروز اسرائیل از درون با اعتراض جوانان خود مواجه شده و موشک ها و راکت های جبهه مقاومت در غزه راه نفس آن ها را سد کرده است.
حجت الاسلام محمودی اظهار داشت : کشورهای اروپایی که روزی برای رفتن بشار اسد لحظه شماری می کردند امروز درصف باز کردن سفارتخانه های خود در دمشق و آغاز پروازها به سوریه ایستاده اند.
وی گفت: امروز انقلاب اسلامی پس از 40 سال از گذر عمر با برکت با قدرتی بیش از گذشته به مسیر رو به رشد خود ادامه می دهد.
امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: بی شک در این مسیر پیشرفت، دشمنی های استکبار نیز وجود دارد و افراد نفوذی ، دوتابعیتی، سودجویان، نجومی بگیران و اشراف زاده های بی درد به مردم آسیب می زنند، ولی این افراد نیز محکوم به شکست هستند.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.