به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به افراد نفوذی دشمن در داخل کشور اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان امنیتی و نظارتی با مفاسد متعدد داخلی که با ظاهری موجه و اسلامی انجام می شود، برخورد کنند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف دشمن، ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است و مسئولان باید با عملکرد خود مانع بروز این امر در میان مردم شوند.
امام جمعه فیروزکوه با بیان اینکه برخی از نخبگان به شعار 'مرگ بر آمریکا' اعتراض دارند و تحریم ها را پیامد این شعارها بیان می کنند، گفت: آمریکا پیش از انقلاب خیانت های بسیاری به ایران اسلامی کرده و دشمنی امروز آن به دلیل ایستادگی ما در برابر منافع او در منطقه است.
وی تصریح کرد: آمریکا و متحدانش نگران شکل گیری قدرت ایران در منطقه هستند و با دژبانی قوی با آنها مقابله کند.
حجت الاسلام امیری ارجمند گفت: انقلاب اسلامی با هدف احیای ارزش ها و عدالت اجتماعی جریان یافت و در این راه با قدرت به راه خود ادامه می دهد.
وی افزود: باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم و جان و مال خود را در راه اسلام فدا کنیم، چرا که انقلاب ما نیز اسلامی ست.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.