به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: محصول این شعار، استقلال مردم ایران ، کسب عزت ، شرف و سربلندی است، ولی آن چیزی که دیگر ابعاد را تحت تاثیر قرار می دهد، استقلال اقتصادی به عنوان ادامه حیات انسان است.
وی افزود: مسئولان برای معیشت مردم باید تلاش بیشتری کرده و برای تامین مایحتاج مردم بیش از گذشته به کشاورزی و دامداران توجه کنند، هر چند که این بخش ها در دولت های مورد کم لطفی واقع شده اند.
امام جمعه قرچک تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی و بهره از مدیریت پرتوان و متعهد از شروط لازم برای دست یابی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت : مسئولان تلاش کنند تا افکار سلطنتی و طاغوتی را از خود دور کرده و دید گاه ها و عقاید خود را به سمت اسلام ناب محمدی سوق دهند.
حجت الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه قرچک با اشاره به فرارسیدن هفته شورای آموزش و پرورش گفت: هم فکری ، هم افزایی و تعاون همه جانبه مردم و مسئولان در تقویت امور آموزش و پرورش باعث ایجاد شورای آموزش وپرورش شده تا نیازهای این نهاد مهم به ویژه در حوزه های فکر و فرهنگی تأمین شود.
وی افزود : مسئولان آموزش و پرورش امانت دارانی هستند که باید از آن ها در برابر تمامی هجمه های دشمنان مراقبت کنند.
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.