به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی عزیر خانی بیان داشت: تعدادی پرونده مشابه در خصوص سرقت موتورسیکلت از اطراف مراکز تجاری به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد که تیمی از ماموران این پایگاه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.
وی بیان داشت: تعدادی از مالباختگان اظهار داشتند که موتورسیکلت خود را در کنار خیابان پارک و حتی آن را قفل کرده اند اما پس از مراجعه به محل پارک دیگر هیچ خبری از موتورسیکلت نبوده است.
این مقام انتظامی با اشاره به انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی صورت گرفته توضیح داد: در این تحقیقات مشخص شد که یکی از سارقان حرفه ای با مراجعه به مراکز تجاری و پر جمعیت، موتورسیکلت را سرقت و از محل متواری می شده است.
سرهنگ عزیرخانی عنوان کرد: با شناسایی سارق و دستگیری وی ، متهم به پایگاه هشتم منتقل و به 30 فقره سرقت موتورسیکلت در اطراف مراکز تجاری اعتراف کرد.
رئیس پایگاه هشتم با اشاره به اینکه هنگام مراجعه به مراکز تجاری از رها کردن موتورسیکلت بدون تجهیزات ایمنی بالا خودداری کنید، خاطر نشان کرد: شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.
تهرام /9206 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.