به گزارش ایرنا، فیض الله امامی روز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر امسال نسبت به ایام دهه فجر سال های گذشته از تفاوت های بسیاری به دلیل رجز خوانی دشمنان انقلاب برخوردار است.
وی تصریح کرد:در طول چهل سال انقلاب هر بار دشمنان با توطئه و دسیسه قصد ضربه زدن به نظام را داشتند با شکست مواجه شدند و این بار هم رجز خوانی خود را در مورد اینکه نظام چهل سالگی خود را نخواهد دید آغاز کردند که این هم خیال خام و باطل است.
امامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «چهل سالگی انقلاب پختگی، ثبات و بلوغ انقلاب است» ، یادآور شد: ملت ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر حمایت قاطع خود از نظام و رهبری را به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام دهه فجر 95 عنوان برنامه های متنوع در بخش فشافویه حسن آباد و روستاهای آن برگزار می شود.
بخشدار فشافویه همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مادران آنها، غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: قطعا مراسم سالگرد انقلاب باشکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار می‌شود.
وی به دیگر برنامه‌های این ایام اشاره کرد و افزود: برگزاری سخنرانی‌ها با حضور شخصیت‌های محلی، استانی و ملی، برگزاری نشست‌های بصیرتی دانش آموزی و دانشگاهی از برنامه‌های دیگر ایام دهه فجر به شمار می‌رود.
امامی گفت: اجرای شب شعر و نمایش فیلم، اجرای طرح هر خانه یک پرچم، مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های متنوع ویژه بانوان، برپایی خیمه به مناسبت ایام فاطمیه و برگزاری برنامه‌های ویژه روستاها از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فشافویه حسن آباد برگزار می‌شود.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
1970 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.