به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه این استارت آپ ویکند اظهار داشت: این رقابت علمی برای نخستین بار در دو بخش شهر هوشمند و مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) شهرری برگزار شد.
سعید قاضی مغربی تصریح کرد: این رویداد علمی با شرکت 120 نفر از ایده پردازان، دانشجویان و دانش‌آموزانی از مدارس سمپاد با ارائه 70 ایده و انتخاب 11 ایده در مرحله اول داوری و چهار ایده برتر با رویکردهای شهری و شهر هوشمند به کار خود خاتمه داد.
وی بیان کرد: ایده پردازان با 54 ساعت کارگاه تجربی و علمی و هشت ساعت پیش رویداد رقابت کردند.
قاضی مغربی عنوان کرد: با توجه به آرمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و چشم ‌انداز اعلام شده، باید این دانشگاه تا سال 1404 در انتخاب اول دانش آموزان موفق قرار گیرد و در این راستا دستاوردها و فعالیت‌های آن به خوبی نشان داده شود.
وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری تنها واحد دانشگاهی در بین تمام دانشگاه های کشور است که در سال 97 موفق به برگزاری 12 رویداد استارت آپی شده و به دنبال فرهنگ سازی و ایجاد فضاهای نوآورانه و جدید است.
به گزارش ایرنا، استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی و تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی برگزار می شود.
شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک در این رویداد گردهم می آیند تا در مدت ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند.
دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) دارای 25 هزار دانشجو در 217 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.