عادل مصدقی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم های ویژه راهداری در فصل زمستان با 207 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سبک به همراه 470 نیروی عملیاتی در جاده های استان تهران مستقر هستند.
وی افزود: در زمستان امسال 26 راهدارخانه به سیستم های گرمایشی و امکانات رفاهی مناسب در جاده های مختلف تهران مجهز شده است که هموطنان می توانند در صورت نامساعد بودن جاده ها در این اماکن حضور پیدا کنند.
معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه موج جدید بارشی تا ساعات دیگر وارد و تا روز جمعه در استان تهران فعال است گفت: شدت بارش ها در ارتفاعات و مسیرهای کوهستانی به ویژه شهرستان های شمیرانات، پردیس، فیروزکوه و دماوند بیشتر است به همین منظور امکانات لازم به ویژه خودروهای نمک پاش، یخ زدایی و برف روبی در این مناطق و کلیه مسیرهای استان تهران مستقر هستند.
وی از شهروندان خواست جهت سفر به مناطق کوهستانی و شمالی استان تهران حتما خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مناسب مجهز کنند.
مصدقی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های استان تهران نیز گفت: در قسمت های ورودی آزاد راه های تهران به سمت کرج، ساوه و قم شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم اما در سایر محورها تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.
وی از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده های استان های سراسر کشور خواست به سامانه 141 تماس حاصل کنند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.